Blog Archive

Wednesday, August 2, 2017

6 činjenica o meni. :-)


Zdravo svima. ☺ 

Imam osećaj da me ne znate dovoljno, a blog sam isključivo otvorila kako bih upoznala što više ljudi i kako bi oni mene upoznala. Zaista volim kada osoba zna dosta stvari o meni a ne samo ime i prezime. i mislim da je najlepša stvar kada upoznate osobu  spolja, a u jedno i, iznutra. ☺ 

1.  Volim da putujem. Volim more, zalazak sunca, zvuk talasa. Volim da čitam, pišem, volim poeziju

2. Ja sam jedna jako uredno-neuredna osoba.
Znači kada mi se hoće i kada želim, sređujem svoju sobu, sve dok ne zablista, pa i onaj najnebitniji deo sredim, a nekada sam tako lenja da me mrzi da spakujem stvari koje sam pobacala po krevetu i složim ih u ormar. 


3. Znam četiri jezika.
Maternji jezik;
Nemački;
Engleski i 
pomalo Italijanski. :)

4. Volim Nemačku, i sve u vezi nje.
Najveći san mi je da živim tamo i nadam se kada završim školu da ću to I ostvariti. :)

5. Ne volim kada vidim da je neko od prijatelja tužan, i onda uvek glumim idiota, čisto kako bih ga oraspoložila, jer zaista ne volim kada je neko tužan. :)

6. Kada sam imala sedam godina pa sve do četvrtog razreda, nisam imala prijatelja. Zato što nisam bila njihovo ''društvo'' baš iz razloga što nisam bila lepa i jer sam bila drugačija. Sada te iste osobe traže da idemo nekada na piće, stvarno ne znam kako ih nije sramota da me uopšte pogledaju. Oni su možda zaboravili, ali ja taj užasan period nisam. 




Nadam se da vam se svideo ovaj post. ♥ 

instagram: natalijacvejic


9 comments:

  1. Super post, baš sam saznala dosta toga o tebi☺ I ova pizza izgleda tako ukusno jaoo hah♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ReplyDelete
  2. I ja isto znam Nemački,i obožavammmm Nemačku.

    Pratim te uzvrati,please:
    ifunnywithme.blogspot.rs

    ReplyDelete
  3. Divan post. No, žao mi je zbog poslednje stvari. Neki ljudi, zaista, nemaju obraza i stida.
    Želim ti lijep dan, draga!

    ReplyDelete
  4. Predivan post!Skoro pa smo iste.Nažalost,ova zadnja činjenica vrijedi za puno ljudi..No,to je sada sve i za tebe i definitivno si zabavna i divna osoba!
    Uniquisi

    ReplyDelete
  5. Predivan post. Upravo sam shvatila da smo jako slicne. I ja jako volim zaladke sunca, poeziju.. Takodje sam uredno-neuredna.

    Novi post na mom blogu ---->
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ReplyDelete
  6. Natalija draga, jako si me obradovala ovim postom i drago mi je da saznam nesto o blogerki koju jako gotovim i ciji blog izrazito cenim! Citajuci, jako sam uzivala jer vidim da smo dosta slicne

    Visit me, Gothic

    ReplyDelete
  7. Hvala što si nam omogućila kroz ovih par činjenica da te bolje upoznamo. Nadam se da ćeš ostvariti svoj san vezan za Nemačku i da imaš normalnije društvo od tih iz osnovne.

    Najnoviji post: Đenova i Milano

    ReplyDelete
  8. Zasto si morala da stavis ove slike haha, paa picaa izgleda predivno jaoj savrsena je. Cim sam videla sliku odmah sam mami dovikala iz sobe 'A da mi narucimo picu'! Ja takodje volim da putujem i volela bih kada bih na svakih godinu dana menjala drzava u kojoj bih zivela, obozavam nova mesta! :)
    Takodje sto se tice Nemacke, san mi je da tamo zivim pa tako i da naucim njihov jezik.
    Pica je savrsena..
    Kao i post naravno haha!

    Novi post, pogledaj ako zelis:
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    ReplyDelete
  9. Slike su perfect! Iii mnogo zanimljive činjenice, ja također obožavam putovanja, pisanje i poeziju! :) Zapratila sam te..♥
    messy hair and hot coffee

    ReplyDelete