Blog Archive

Thursday, July 20, 2017

| Favoriti | Jul | |

Zdavo svima.
Koliko nisam blogovala, ne pamtim kada su bili poslednji favoriti i koji mesec, verovatno mesec kada sam prestala sa pisanjem. 
Sobzirom da je jul, i da je leto, nemam toliko proizvoda, jer mi stvarno teško pada da se šminkam, znam da su vrućine velike, i šminka dodatno otežava sve to. 


AVON  Color Trend BOOST IT | RIMMEL Volume Shake 

Nadam se da nisam jedina koja samo maskare kupuje. Koristila sam dve maskare, prvo bih uzela Avonovu, pa onda Rimmelovu, čisto da dodam taj neki efekat. 
Avonova je jako dobra maskara, tekstura joj za cenu nije loša, kao i ona sama, mada, Rimmelova je doosta tečna, i traje ceo dan, samo što imam problem ako bih je stavila više od 1-2 puta, zato to je sklona slepljivanju, što mene užasno nervira. Podiže trepavice, i mislim da je ona doosta skuplja od Avonove, samo što je bila na nekom popustu, 600-700 dinara. 


Fit Me Maybelline / The One 

Ja ova dva pudera ne menjam, toliko su dobri i toliko kvalitetni, jednostavno rade svoj posao. Prvo stavim 1sloj THE ONE, izblendiram  sve to, nekako mi bolje beauty blenderom nego četkicom, i onda preko Fit Me koji je mat. I stvarno mi dugo traje, sobzirom da igram folklor, i da sam igrala, i šetala, i sve mi to trajalo. Tako da, ovo je odlična kombinacija. ☺ 


Essence - olovka za obrve / black / Alverde / tečni ajlajner

Mislim da i sami znate da su essencove olovke za obrve jako dobre i tu nemam šta da pričam mnogo. Zaista je odlična, a ja sam vež duže vreme tražila dobru olovku.
Alverdin ajlajner ne traje mnogo, osim ako ne fiksirate make-up, lako se nanosi četkica je skroz normalna, mislim , nije kao u olovci, i lako se stavlja, samo praksa :D Nije sad on nešto poseban, da radi vauu, ali toliko mi je drag, da mi je ovo 2x da ga kupim, i sigurno ću i treći, obožavam ga! :)

Nadam se da vam se svideo post! ♥ 
Natalija

8 comments:

  1. great post...
    have a nice day...
    Soslu Badem by Dilek

    ReplyDelete
  2. Fotografije su baš dobre, kreativne nekako :)
    Od ovih proizvoda sam koristila essence olovku za obrve, meni je dobra, samo se treba paziti s njom da se ne pretjera :)

    MMara

    ReplyDelete
  3. Odlični favoriti! Mnogo mi se dopadaju fotke, baš su profesionalne *-----*

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2017/07/international-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. Super favoriti! Fotografije su jako lijepe,koristim ovu olovku za obrve ,samo u svjetlijoj nijansi i stvarno je dobra!
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu : https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  5. sjajno! ja moram da probam ovu fit me kolekciju :D
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. jako interesantan post draga Natalija. Ovi proizvodi zaista izgledaju obecavajuce tako da verujem da su zaista tvoji favoriti. Nisam ih do sad koristila ali imacu ih u vidu.

    Visit me, Gothic

    ReplyDelete
  7. Odlican post, zapratila sam te :)))
    Nadam se da ces da pogledas moj blog http://mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
  8. Mnogo mi se svidja post, proizvodi su prelepi!<33
    Zapratila sam te, ako mozes uzvrati:)
    http://anasworld7.blogspot.rs/

    ReplyDelete