Blog Archive

Tuesday, June 27, 2017

Zašto svaka devojka žudi da bude poput Blair Waldorf? ||



Ne postoji osoba koja nije čula za seriju Gossip Girl, i jako poznato ime i prezime  Blair Waldorf.
Blair je čist primer, i stavljanje do znanja  devojkama, da takve nikada ne bi trebale da budu.Ali, onda, dok gledate seriju, sve više i više se vežete za Blair, koju tumači Leighton Meester.
Ako ste gledali seriju, i vama je onda jako poznato, zašto svi volimo Blair Waldorf, a tu su i razlozi
              >

1. Kada zacrta nešto, to po svaku cenu mora ispuniti.

2. Iako su nula šanse da nešto dobije, ipak neće odustati, ma šta god bilo, boriće se i trudiće se.

3. Uvek je tu za za svoje prijatelje. 

4. Blair, ne prodaje lažna prijateljstva, ako te voli, voli, ako te ne voli, neće da se pravi kao da te 
zavolela. 

5. Nije je briga šta sve mora uraditi, ili iskoristiti, da bi te sabotirala.

6. Dovoljno je da kažem Chuck Bass, i ljubav prema njemu.


7. Ima najbolj savete. 

8. Njen stil oblačenja je besprekoran.


 9.Njeni izrazi lica, sve govore, i idalje su neprevaziđeni.


10. Blair Waldorf je kraljica i bez krune. 

11. Ne plaši se da iskaže svoja osećanja. 


People don't write sonnets about being compatible, or novels about shared life goals and stimulating conversation. The great loves are the crazy ones. 

10 comments:

  1. Pregledala sam samo par epizoda serije, ali mi se Blair na prvu dopala, ne znam zašto. Super ideja za post! :)

    Minnah's Life

    ReplyDelete
  2. I ako nisam odgledala čak ni jednu epizodu serije, po tvojim rečima Blair je fantastičan lik! Sjajan post draga :)

    Milica's diary

    ReplyDelete
  3. Odavno sam čula za ovu seriju, i ne znam zašto je do sada nisam pogledala. Sigurno ću je pogledati kad odgledam nekoliko planiranih serija.

    I want to travel #2 | laAdda

    ReplyDelete
  4. Super post, nikad nisam gledala seriju, ali i ona i ovaj zgodni dečkoo mi se čine predobri♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ReplyDelete
  5. Nisam gledala ovu seriju, ali kolegica jeste i stalno je govorila o ovom liku, kako ima i dobre strane. Kako god, ne kontam se ja u to, ali nakon tvog posta sigurno ću naći vremena da odgledam koju epizodu serije. :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  6. Zanimljiv post i originalna tema! Čula sam za ovu seriju ali nikad ni minut iste nisam pogledala, niti me privlači... Ali vidjeću, možda pogledam pa će mi biti jasnije zašto se svi toliko ugledaju na Blair. xD ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Odličan post!Za gossip girl sam,naravno,čula,ali nikada da pogledam seriju.Sada odmah idem da počnem gledati!

    Posjeti moj blog i zaprati ako želiš- funnyandrabbits.blogspot.ba

    ReplyDelete
  8. Čula sam, ali kao i većina devojaka, nisam gledala. Možda je i budem pogledala! Inače svaka čast na originalnom postu, jer do sada nisam nigde videla da je pisan post na ovoj temi. Svaka čast!❤

    teen-scorner.blogspot.rs

    ReplyDelete
  9. Za seriju svakako jesam cula ali nisam gledala.. cula sam sve najbolje o njoj ali nikako nisam imala vremena da pogledam. Ali mislim da cu je nakon ovog posta definitivno pogledati!
    Inace, post si super napisala, ideja ti je vrh! Treba nam vise osoba koje su kao Blair hahah.

    Nova sam pa ako ti nije problem da mi posjetis blog i kazes svoje misljenje :)
    myownwayiss.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete