Blog Archive

Thursday, June 22, 2017

Osnovna škola ili Srednja?

Zdravo svima. 
Znam da je škola gotovam, i da je 'počeo' letnji raspust, ja i dalje ne mogu da verujem da se škola završila, kao da je juče bio septembar i kao da sam juče pričala mami utiske u vezi srednje škole. 
I sami ste pročitali naslov, odlučila sam vam napisati neku razliku između srednje i osnovne. ☺

x DOMAĆI ZADATAK x

Svi mi se naviknemo na rad u osnovnoj, bolje precizirano, manje domaćih zadataka, ako imate domaći, to je verovatno da uradite jedan - dva zadataka, ili prepisati nešto iz knjige, napisati sastav, u svakom slučaju, deluje nam mnogo, i onda dođe srednja, i ne znate šta vas je snašlo. ☺ 





x KNJIGE ILI ŠMINKE? x

Znam da sam u osnovnoj propatila što sam nosila preko 5 knjiga, 7 svezaka, i to sve kada se nakupi, ranac vam je zaista težak. Pamtim osnovnu po tome što sam oduvek imala marmice, i to 150 pakovanja, i 2-3 pernice, i jako dosta olovaka. Dok sada, možete pronaći ---> puder, olovku za obrve, jedan papir, čisto da ne bude da ne nosim ništa...






Nadam se da vam se svideo ovaj post.
Ako želite još ovakvih postova, samo kažite. 
P.S. Želim da lepo provedete letnji raspust, sa prijatejima, porodicim, i nikako da sate provodite razmišljajući o školi, jer raspust jeee ljudii! 
💋

12 comments:

  1. Predivan post, draga. Jako mi je drago da se vratila, jer sam te pratila sa starog profila tokom leta i zaista sam uživala čitajući tvoje postove. Jedva čekam nove postove.

    Summer Bucket List | laAdda

    ReplyDelete
  2. Hahah, iskreno nekako mi se i srednja škola čini boljom nego osnovnom. Super post ^^
    Novi post kod mene na blogu -> This is my life

    ReplyDelete
  3. Haha super post, totalno se slažem ovo za knjige i šminku, nekad mi je ruksak toliko težak, a u njemu samo stvari poput majice, dezića, četke za kosu, pudera u kamenu.. I da, piši još ovakvih postova!♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ReplyDelete
  4. Tako realan post! Mada, ja sam samo u prva četiri razreda osnovne škole nosila knjige i sveske i još hiljadu nepotrebnih stvari. Dok sada nosim jedan rokovnik u koji pišem kako stignem i šta stignem.. Fotke su sjajne! I obavezno piši još ovakvih postova! ♥

    Milica's diary

    ReplyDelete
  5. Toliko realan post. Uživala sam čitajući i recimo da sam se nasmijala, jer si baš ovo pisala onako kako jeste zapravo. Sjajna ideja za post, mnogo mi se dopada, super je♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  6. Ovo je skroz točno haha, knjige uopće ne nosim u školu a svi predmeti su mi zgurani u istu bilježnicu. Dobar dio pribora za pisanje izgubim pa i to moram posuditi od nekog lol. Zadaće nekim čudom imam manje nego u osnovnoj.
    Želiš li da se međusobno zapratimo ?
    shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Wonderful post, love it!
    Could you click the links in this post? Maybe follow for follow, too? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/06/black-bodysuit-yoins.html

    ReplyDelete
  8. Uzivala sam dok sam citala,buduci da ja tek trebam ove godine u srednju.Jako je korisstan i zanimljiv. :)

    Uclanila sam se u tvoj blog,ako zelis uzvrati:http://olivanda.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  9. Divan post , vidi se da si dosta truda uložila! <3
    http://elliesworldoffashion.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. Sjajan post. Treba da krenem u srednju skolu pa mi je ovaj post super dosao.
    http://myminiworldnina.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Veoma kreativna ideja za post, kao i sam post. Odlicno. :)

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    Aleksandrascorner.blogspot.ba

    ReplyDelete