Blog Archive

Saturday, April 22, 2017

Šta ja mislim o trendovima na Balkanu? || Ogrlica za pse?

Sada je došlo do toga da je TREND bukvalno sve, nebitno što to ružno na prvi pogled a bogami i na drugi, bitno da svi nose i da je trend..većinom su to oni tumblr fazoni. Kao i svaka druga osoba imam i ja to neko pravo na svoje mišljenje i iskreno da kažem šta ja mislim o tome. Samo da se zna: neke stvari i ja rado nosim, ili bih nosila/obukla, samo želim da izrazim to neko svoje mišljenje kako ja gledam na neki trend.

John Lennon naočare/ Choker 


Sigurno ste čuli za John Lennona i popularnu grupu Beatles, koja je harala, i jedna od najpopularnijih grupa i dan-danas nezaboravna. Ove naočare su popularne po njemu. Nisam nešto luda za ovim naočarima, ali izgledaju jako lepo i pristaju, što je bitno.

Choker - to je nešto što smo sestra i ja nosile kao male, i sećam se da je to bio veliki hit.Ali taj trend se odjednom izgubio, i ove ili prošle godine se ponovo pojavio..obožavam da nosim choker, iako postoje dosta teorija koje su naravno glupe i ne verujem, jer su izmišljotine obične.Sada imate jako dosta chokera, tačnije svaka druga stvar koja pristaje i ide uz vrat, naziva chokerom. Nosim lanac za pse - nosim choker, što je ružno, i jednostavno ne volim tu vrstu chokera.


Karirane košulje


Ovaj trend traje godinama i nikako da nestane, ni neće.Ne razumem ljude koji kažu da je karirano dosadilo, jednostavno, karirana košulja daje TO NEŠTO outfitu, i zaista lepo izgleda.


Trenerka + štikle



Trenerka uz štikle mi nikada nije išlo.Odlučite se da li ćete danas biti u sportskom stilu ili nešto elegantnije, nikako nemojte da budete u oba fazona, to je kao da dete od pet godina bira odevnu kombinaciju. Prve dve slike su zaista goals kako bi trebalo da izgleda kombinacija donji deo trenerke + štikle, i zaista je top, ali ipak smatram da nije u modi baš sve, i ne mogu baš sve da nazovem trendom.

Kendall Jenner - dress 



Ova haljina je tako savršena i ja sam oduševljena,a ali ne može svako da je nosi, tačnije može.Ipak smatram da bi trebalo da imate stvarno idealno telo i obline. Nije mi haljina za mršave devojke, iako je većinom dosta mršave nose, ipak ne.

Nadam se da vam se svideo ovaj post.
I da napomenem:
OVO JE MOJE MIŠLJENJE.
Nismo svi rođeni da imamo isto mišljenje,i ako se ne slažete sa mnom, okej. Vi nešto volite, ja ne volim..super!Svakako, ovaj svet bi bio dosadan da svi delimo isto mišljenje. ☺ 

12 comments:

  1. Slažem se sa tobom u potpunosti! Od svega šti si navela gore, jedino mi se dopadaju haljina i karirana košulja! Sštikle i trenerka su mi nešto najodvratnije na svetu, kao i čokeri. :D Ali svako ima svoj ukus i slobodan je da nosi šta god da poželi... Inače, odlična tema! ♥

    Milica's diary

    ReplyDelete
  2. Odličan post. Obožavam čokere, i stvarno mislim da ljudi koji govore tako o njima nemaju niti malo odgoja, prave se pametni, a istinu ni ne znaju. Ne može sve biti čoker, to je izmišljotina, čoker je kao ogrlica samo što pristaje skroz uz vrat. Kad netko kaže da je to "davilica za pse" dođe mi da mu ispričam sve što znam o prošlosti čokera, al nije vrijedan mog vremena haha. Ne znam, ali meni su ove haljine, te štikla + trenerka nešto odvratno. Jednostavno mi ne idu glavu, hajinu ne volim zbog ovog po meni budalastog gornjeg dijela. Karirana košulja nikad ne može da izaže iz mode, to je hive five! :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  3. Odličan post.I sama volim chokere,ali one normalne,ne nesto sad pretjerano,a ove KJ haljine su mi preedivne,i slažem se sa tobom da ne može svako baš da ih nosi!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  4. http://karlastoriesdiary.blogspot.com follow her she will follow back

    ReplyDelete
  5. Natalija draga, sjajan post! Moj poslednji post je takodje na ovu temu tako da mi je bilo jako interesantno da cujem i tvoje misljenje o slicnim stvarima! Odlicno napisano, iskreno, uzivala sam citajuci.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  6. Kendall dress je tako goals da je meni to neverovatno :D
    Ne znam, meni je nakako baš simpatična forica sa štiklama i trenerkom, nije da bih i sama to nosila, ali svaka čast devojkama koje to znaju da iznesu i na kojima pride lepo izgleda.

    ReplyDelete
  7. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Great post, Darling! I really liked thus post <3
    I'd be happy blogging friendship and mutual subscription (I subscribed to your blogger) ♥
    Have a nice day!
    Julia Shkvo

    ReplyDelete
  9. Predivan post draga. Meni se jako sviđa Kendall dress, ali zavisi kako kome stoji i kako ko to ume da iznese. :-)
    http://xsparkleistax.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Odlican post draga.
    Odlicno baratas recima :)
    Pratim te :)
    Poseti moj blog ukoliko zelis: cleopatrassecret.blogspot.rs

    ReplyDelete
  12. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ReplyDelete