Blog Archive

Thursday, February 2, 2017

Trenuci koji su obeležili 2016 godinu ! ☺

Uspomene su nešto nama najdragocenije,a fotoaparat služi da zabeležimo trenutke i zapečatimo ih u neko posebno i divno sećanje!Nisu sve uspomene lepe,imaju one prekrivene tamom,ali i u tunelu možete pronaći svetlost,sve zavisi od vas!

Collect moments,not things

Toliko kutija,toliko slika,sva ta sećanja...dnevnici pisani sa srećom i tugom,stare knjige vaših pradeda i prabaka koje ste pronašli na starim oronulim i prašnjavim policama.Gde god da se okrenete tu su uspomene!Sve vas polako stiže.Sva ta divna sećanja,obasipa vas i tuga i sreća! 

Svaka Nova godina donosi nešto novo,da li ste to već primetili zavisi od vas!Obično su to neke sitnice.2016 je bila jedna zaista divna godina sa toliko nepredvidivih a isto tako nezaboravnih situacija.

Definitivno je 2016 godinu zabeležila moja mala matura.To je definitivno najlepše veče provedeno sa društvom i veče koje je obeležilo naš rastanak koji je trajao četiri godine.Zaista je najlepše veče,i 
sada shvatam da su ti ljudi,te osobe stvarno nezaboravne! 



Tu je i Grčka!Moram da napomenem da sam upoznala Marsu sa bloga marsyly , i jako mi je drago.Nisam verovala da ću uživo upoznati neku osobu koja deli isto interesovanje prema blogu.I ovim putem joj se izvinjavam što sam je uplašila,izvini Marso!
Dovoljno je da kažem GRČKA - MORE - PLAŽA , ostalo već znate!



Ne znam da li znate,ali igram folklor.Sa folklorom sam išla u Beč,i naravno Beč kao Beč odlično sam se provela.Takođe otići u Beč je na mojoj bucket listi ispuniti do 18-tog rođendana.I to je jedan predivan grad,oduševljena sam.Takođe,znam nemački pa mi je to još dodatno olakšalo. Nemački 4life haha ♥ 


Nadam se da vam se svideo ovaj post!Stvarno sam se trudila oko slika,I ovo je sve što imam! 
Šaljem poljupce 💋💋


15 comments:

  1. Zaista odlican post! Slike mi se jako svidjaju. I sama tema posta je fenomenalna.

    leylaslifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ajooj, hehe, sve ti je oprošteno :D I meni je baš drago da smo se upoznale. :)

    Fotkice su divne <33

    ReplyDelete
  3. Predivan post,bila si prelepa na maturi ❤❤!

    ReplyDelete
  4. Natalija draga, očigledno je da si imala jako interesantnu i vrlo zanimljivu godinu.Forografije su predivne.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  5. Jako dobar post!Zapratila sam te,pa ako zelis uzvrati <3
    http://anastasijakostic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. Toliko uspomena je oko nas,sta god pogledam imam neku uspomenu vezanu za to.Mamu nerviraju papirci po mojoj sobi,a mene podsjecaju na divne trenutke.Preslatka si bila na maturi. :)
    Minnah's Life

    ReplyDelete
  7. Slike su prelepe. Ja sam ranijE igrala folklor i nedostaje mi, iako nismo išli na tako veća putovanja. Lepe uspomene za 2016 godinu, nadam se da ćeš i u ovoj godini imati mnogo lepih uspomena. :)

    Milicalt.blogspot.rs

    ReplyDelete
  8. I love your outfit you look amazing and gorgeous!
    Please visit my Blog!

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal

    ReplyDelete
  9. Odličan post! Posebno su mi se dopali detalji sa mora i iz Beča! :)

    Kathy's delight

    ReplyDelete