Blog Archive

Tuesday, February 7, 2017

- Odustani od svojih želja!Nisi ti za to!



Ovaj život,ovaj svet i ovi ljudi su okrutni na neki jako čudanm način.Oni su bića koja su u mogućnosti da vam kažu dve do tri laži kako bi vas zbacile sa prestola i porušili vam sva vaša nadanja i očekivanja. - 'Vrati se u realnost,neće od tebe ništa da bude!' kratka rečenica sa toliko emocija.Rečenica koja nosi na duši jako dosta neuspeha i razočarenja.

- ''Želiš da budeš modni dizajner?!Ma daj,zavitlavaš me?Od toga nema ništa,lepo crtaš,sve to stoji,ali moram da te razočaram..nećeš uspeti u svom cilju.Ali zato imaš bolji ulov kao doktorka.Jesam ti drugarica i iskreno ti kažem,nećeš postići ništa ako nastaviš da pratiš te tvoje bezazlene snove,veruj mi.''

Zbog toga ljudi najčešće odustaju od svojih snova.Zato što ih neko uveri u suprotno.Zatvori im oči i otvori neki njihov svet,i nešto što se njima potajno dopada,i nateraju te da to postaneš,nema veze što se tebi to ne sviđa.

Ali vi možete.To je Vaš život.Vaša odluka.Vaša borba.

Zašto bih dopustila malim umovima da me nagovore da je moj san prevelik,zašto?Zašto da radim nešto što mi se ne sviđa,zašto?
Pre svega,morate da shvatite neke stvari.Prijatelji i porodica su tu da vas podržavaju ili iskreno vam kažu šta imaju,a na vama je da prihvatite to i razmisliti a onda ipak  prihvatiti svoj put ako mislite da je to TO ili zauvek živeti u senci svojih najmilijih.A osobe koje vas sputavaju u vašem putu samo odbaciti iz svog života,to su više one ljubomorne osobe i iskompleksirane.



Hoću da vam kažem da je život jedan.To nije neka serija gde možete ispraviti grešku,i vratiti scenu i ponoviti je.To se dešava u sekundi.Sada ste srećni a u drugom trenutku ne znate šta biste sa sobom.
Sada je red na vas da se pokrenete i popuniti listu svojih ciljeva.Došao je taj trenutak.
Pomirite se da neće uvek najbolje ići.Nekada će da padnete,ali to je razlog da ste bliže cilju,i još jedan vetar u leđa da nastavite i da ne odustajate.


INSTAGRAM: @natalijacvejic
INSTAGRAM ZA FOTOGRAFIJE @natalijabeauty5
💋💋💋

8 comments:

  1. Malo je reći da ne volim takav stav ljudi koji sputavaju druge u njihovim željama i ciljevima. Divan post Nato, sjajno si obradila ovu temu ❤❤❤

    Chanceux

    ReplyDelete
  2. e ovo je savrsen post, koji sam procitala u savrsenom trenutku.. okrenula sam novi list u svom zivotu, pocela ici u teretanu, imam cilj, nadam se da cu do tog cilja doci kad tad.. takoder mi se otvorila prilika da preselim u jedan drugi dan, iskreno tog me strah, iako bi u tom gradu imala puno vise mogucnosti.. takoder sto se tice "prijatelja" pokusavam od sebe maknuti par ljudi koji mi siju negativnu energiju.. nadam se da cu u tom uspjeti, a bez da ih uvrijedim.. svaka cast na postu.

    Maggie's Blog

    ReplyDelete
  3. Svaka čast za ovaj post!Kao mala su mi uništili snove,sad više to ne dopuštam.Ako nešto volim to ću uraditi,ako nešto nije dobro za mene neću.Ne želim da se iko mješa u moj život,smatram da je to lično moja stvar.I također smatram da će ovaj post mnogima biti jako dobra motivacija!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  4. Natalija draga, zaista nemam reči...Malo je reći da si me oduševila ovim tekstom, koji je tako kratak, a tako sadrzajan! Slozila bih se sa svime sto si rekla! Ljudi iz naše okoline često ne podrzavaju nase snove, i svojim komentarima ih ruse, ali zaista ne treba odustati vec se truditi dok ih ne ostvarimo! Odlican post.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  5. Postom sam blago rečeno oduševljena,ne znam sta bih ti rekla svaka čast!!! ❤

    ReplyDelete
  6. Ovo je zaista divno, Nato! Predivne fotografije, magičan tekst, a post kao poručen stiže na moju adresu. :) Mnogo ti hvala na ovome <33

    ReplyDelete
  7. Mislim da sam prvi put na tvom blogu i mogu ti reći da si me naprosto oduvala ovim tekstom. Prosto predivno! :) Pratim te od sada. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    ReplyDelete