Blog Archive

Thursday, February 9, 2017

2O lekcija koje sam naučila za svojih petnaest godina!?

/sve slike su moje\ 

Priča se da su tinejdzerske godine jedne od najboljih.Iako tek ulazim u tim 'godinama' sa svojih petnaest godina sam dosta stvari ili bolje rečeno lekcija naučila.Slažem se da su to super godine,ali koliko su dobre,toliko su i loše.Tada su vam oba oka širom otvorena,shvatate ko vam je pravi prijatelj a ko samo prekretnica u životu.Naučite neke nove stvari,..izda vas najbliža osoba.Shvatite da i ono dobro uvek dolazi sa onim lošim. ☺ 


1. Ne trošite svoje dragoceno vreme na pogrešne ljude.

2. Uvek će postojati osoba koja je bolja od vas,i to je skroz okej.

3. Nemoj NIKADA da trčiš za dečkom,nisi pas.

4. Ljudi se menjaju,pomirite se sa sudbinom.

5. Kada se svađate sa drugaricom ili bilo ko,nemojte im odbrusiti,samo se složite ili im smireno 
kažite,ne treba trošiti svoje živce na nebitne stvari! 

6. U nekim trenucima je dobro da ćutite,iako ste u pravu,ćutite.

7. Shvatate da osobi nije stalo čim joj potrebno dva sata da odgovori na ,Šta radiš ti?'

8. Radi dobro i dobro će ti se vratiti.

9. Uvek se smejte,nekome možete popraviti dan.Osmeh je lek za sve! 

10. Niko ne voli histerične osobe.

11. Ako vas neko ogovara na svakom ćošku,pustite ga,ako nema hrabrosti vama u lice sve to reći,zašto se opterećivati?

12. Sve osobe koje su otišle iz vašeg života,otišle su sa razlogom.

13. Posle kiše dolazi sunce!

14. Učite kako bi vi naređivali nekome,ne taj vama. ☺ 

15. Pazite šta kome pričate,zapamtite da vaš prijatelj ima svoje.

16. Ako ste same i slušate drugaricine savete,očito da ćete nastaviti biti same.

17. Sve što se desi u životu desilo se sa razlogom.

18. Svaki poraz jeste nova lekcija.

19. Kada vam je dan tmuran,slušalice u ruke..pustite omiljenu pesmu,i igrajte.Sve je dobro kada igrate uz omiljenu pesmu.

20. Nikada se nemojte pokajati za stvari što ste uradili ili rekli.



Nadam se da vam se dopao ovaj post.I zamolila bih vas da me zapratite na insta profil gde postavljam svoje fotografije,zovem se '@nmedusaa' i da li vam se dopada pozadina bloga? ☺ 

💋💋💋

23 comments:

  1. Slažem se sa svime :D.Odličan post

    ReplyDelete
  2. 15 godina a?? Ja imam 22 pa se pola toga ne drzim, tj svjesna sam svega tog, al eto... nikako to promjeniti, pogotovo sto se tice ljudi, koliko su me puta povrijedili, a ja uvijek predem preko svega, u oci me lazu... itd... a sto cu, valjda cu jednom doc pameti.
    Post je odlican i samo se drzi tog.

    Maggie's Blog

    ReplyDelete
  3. Post je odličan,za većinu stvari se držim toga i to ispunjavam ali opet uvijek može bolje što se tiče nekih osoba itd.Sve u svemu,post je za svaku pohvalu!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  4. Predivan post draga moja, vecina ljudi za ceo zivot ne nauci dosta stvari a ti si do sada naucila prave vrednosti <3! Svaka ti cast!

    ReplyDelete
  5. Lekcija se inače ne držim, ali stvarno su bitne. Uskoro i ja imam 15 <33
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This Is My Life

    ReplyDelete
  6. Pazite kome sta pricate.... Da! Imala sam jednu prijateljicu za koju nisam sigurna da je ono sto sam joj ja govorila prenosila dalje, no ona je meni takoder pricala sve lose o njima, a kasnije se druzila sa njima. Postala sam nekako opreznija sto se toga tice. Nastojim sve reci u lice.
    Ja da sutim? E to je tesko.. haha. Nije to bas uvijek dobro, no rijetko mogu zasutit na nesto. Odlican je post! 😊

    MMara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad sam tek skontala da sam malo zbrljala ovo. Nadam se da si me razumjela :)

      Delete
  7. Jako zrelo razmišljanje imaš jer ipak ti je 15.Razmišljenje većine tvojih vršnjaka je dosta drugačije.Bravo! :)
    Minnah's Life

    ReplyDelete
  8. Slažem se definitivno. Iako sam nešto malo mlađa od tebe, svega dvije godine, mogu da kažem da znam za većinu ovih stvari, ali isto tako, ne poštujem ih. Slažem se oko ovog da se ne trči za dečkom - u mom slučaju simatijom - ali jednostavno nmg da odolim. Sjajan post, i veoma koristan, dopada mi se♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  9. Odličan post draga, i jako inspirativan! Nadam se da ću uspjeti da održim svoj život ovako kako si navela i da nikada neću dozvoliti da me ponižavaju i omalovažavaju! :)♥

    http://lifella2.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Natalija draga, pa ovaj post je predivan! Da li mi verujes da sam prekopirala tekst i sačuvala na svom računaru? Ali zaista, hah. Apsolutno bih se slozila sa svim sto si rekla. Ovo su zaista zivotni saveti i lekcije kojih bi se svako trebao pridrzavati!

    Gotičarka

    ReplyDelete
  11. Odličan post i veoma inspirativan. Sve što si napisala je u potpunosti tačno i većine stvari se i sama "pridržavam". ♥

    Die with memories,not dreams

    ReplyDelete
  12. Slazem se sa svim sto si napisala, sve je realno, ipak takvo je vreme u kome zivimo, svi gleaju samo da te iskoriste i retko ces naci iskrenog prijatelja <3
    Drago mi je sto si iskreno napisala post i vidi se da si zrela sa svojih 15 godina svaka cast <3

    https://aandymm.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  13. Natalija, ovo je zaista predivno! Obožavam da čitam ovakve postove jer mi zaista poprave dan i prekopirala sam tekst u komp a kasnije ću prepisati. Zaista predivno, nemam reči! ♥

    Poseti: Misseslandy

    ReplyDelete
  14. Ime bloga je predivno. Pratila sam te sa starijeg profila, i kad sam otvorila blog puno blogerki koje sam ranije pratila, sada nisam pratila. I danas sam se baš setila tebe i još nekoliko blogerki i odmah sam se učlanila. Što se tiče ovog posta, mnogo mi se sviđa. Slažem se sa svim što si navela, sa svim 20 činjenica. Bilo bi mi jako drago, kad bi videla tvoju sliku u gadžetu čitaoci: laAdda

    ReplyDelete
  15. Slažem se u potpunosti, svaka čast

    Kod mene novi post https://anastazijaiemma.blogspot.hr/2017/02/recenzija.html

    ReplyDelete
  16. Odlican post, veoma lepo napisan, svaka cast ❤❤

    https://aandymm.blogspot.rs

    ReplyDelete
  17. Odlican post. Svaka ti je na mjestu.❤

    https://adellinasworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Da, da i da.... I ja imam 15 godina, i slazem sa sims to si rekla. Zivot je surov, i treba znati puno stvari da bi nam bilo lakse.... Ali, ah 15-a cinjenica.... tako realno i tako bolno. Svajan post, stvarno.♥♥

    Na mom blogu je novi post, intervju sa lokalnom seljankom, pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ReplyDelete
  19. Veoma si zrela za svoje godine i slazem se sa svime sto si napisala i ako sam starija od tebe :) Odlican post, svrati i ti do mene ako zelis #Samokazem

    ReplyDelete

  20. Jako zrelo razmisljanje, obozavam tvoj blog, fotografije su ti uvek predivne, kao i stil pisanja.
    Pogledaj moj blog ako zelis: majalivinglife

    ReplyDelete
  21. za 15 godina si očito svašta doživjela, ali čekaj još malo, doći će vremena kada nećeš moći se pridržavati ovih svojih 20 stavki. Imam 20 godina i vjeruj da uvijek postoji, svake godine neka prepreka ili problem za koji nije samo dovoljno što si navela sada. Mogu ti reći ako ovako nastaviš sa ovakvim razmišljanjem, olakšati ćeš sebi vjerovatno dalje godine i žao mi je što si tako mlada takve stvari doživjela pa da si naučila ove lekcije. Ja sam imala sreće da ih doživljavam sa 18 godina i dalje. Uglavnom, super je post i super motivacija za osobe koje nailaze trenutno na situacije gdje ce im trebati ovaj tvoj post. <3 <3 Očekujem još od tebe postova sa ovakvim motivirajućim riječima !

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ReplyDelete