Blog Archive

Wednesday, August 24, 2016

SAMOPOUZDANJE | Moja priča | Mišljenje |

Da ste me pre godinu dana pitali šta mislim o samopouzdanju.Sigurno bih vam nešto izblebetala što sam naučila od drugih ili jednostavno pročitala.Jer,ovu Nataliju i Nataliju od pre godinu dana ne možete prepoznati.
Dobra,stidljiva i ćutljiva Natalija se odjednom pretvorila u totalno drugačiju osobu.
Želela sam vam ispričati svoju priču,i šta sam ja to i kako se borila protiv uvreda na račun drugih osoba. ☺

---------

Ne mogu reći da sam imala užasno detinjstvo po pitanju prijatelja.Imala sam zaista divno detinjstvo,ali moj ''horor'' počeo je u vrtiću.Znate to deca smo,21 vek..vređamo jedne druge na račun izgleda.Ako je neko ružan,neću se družiti sa njim,jer nije moj nivo.To je više vaspitanje roditelja,jer deca ne znaju za te stvari,šta sam ja sada sve videla,kakva su deca,i roditelji deluju malo više na njih,tačnije,to je kućno vaspitanje!

Deca su me većinom vređala na račun izgleda,ili su me namerno vređala,jer nisu mogli biti JA.Vređali me jer me vaspitačica obožavala,kao učiteljica.Mirna,dobra i poslušna Natalija. Nisam im pridavala ogromnu pažnju,niti sam se vraćala kući uplakana,samo sam ih ignorisala. Ali pogodi vas to,kada vas osoba gleda u oči i kaže ''Natalija,ti si ružna'' sećam se kada se to desilo,sećam se da sam bila treći razred i sećam se da sam samo okrenula glavu nalevo i pravila se da to nisam čula i kiselo se osmehnula,dok me je unutar nešto izjedalo,i udaralo kao fizička bol.



Na pomisao da zavežem kosu u rep,da me drugi vide kakva sam,neka hvala.Mislila sam da ako imam zavezanu kosu ružna sam|pogodite zašto|,mislila sam da se nikome neću svideti. Zato sam i na +40 imala puštenu kosu,jer nisam želela da me drugi vide. Da li će me neko zavoleti,da li će se enko zaljubiti u mene?
Jedina želja mi je bila da prevaziđem to i da izađem iz kuće sa repom ili punđom. Ali mišljenja drugih su mi jako značila,i koliko god da mi je neko pričao da sam predivna,ja tako nisam mislila,jer sam sebi napunila glavu da sam ružna,i to se neće promeniti.



Šetam se sa drugaricama,i uvek bih sebe stavljala u poslednjem redu.Jer se nisam smatrala toliko dragocenom,ko što su one mislile.Uživo puna sebe,samopouzdana devojka,koju su svi hvalili na račun lepote i pričali da žele biti kao ja. Dok duboko u sebi sam mali miš,koji nema pojma za reč 'samopouzdanje.

Znam da sam ustala jednog jutra,pogledala se u ogledajo,zavezala rep i sigurno 10 minuta sebi pričala da sam predivna,takva kakva sam i ne mogu se promeniti.
''Natalija,ti si prelepa''

--------

Mrzela sam sebe,a želela sam da me drugi vole?I kako to mogu uspeti ako ne volim samu sebe,kako?!Svi smo mi drugačiji,Ne razmišljamo isto,ne pišemo..i zar to nije savršeno?!Kažete osobi da je ružna,ali šta ste vi postigli time sem što ste rasplakali tu osobu?Ako ste tako gadna osoba,čestitam vam a ujedno žao mi vas je.Ne moraju vas drugi prihvatiti,najvažnije prihvatiti samu sebe.I da ste najsavrešnije biće  na svetu,uvek će biti ta jedna osoba koja bi vas mrzela ili smatrala da niste lepi.Nemojte brinuti ako se ne svidite drugima,dovoljno da ste sami sebi lepi i da volite svoje telo i izgled.Samouzdanje je najlepši dar,a osmeh najdragoceniji nakit koji vam niko ne može skinuti sa lica.Pogledajte se u ogledalo,vi vidite sebe kao lošu osobu,a kako vas drugi vide?Neko voli sve što vi mrzite na sebi. Neko bi sve dao da bude vi.Niste svesni koliko ste dragoceni.Sjajite kao one zvezde na nebu.Uvek će postojati neko kome niste lepi ili neko ko vas ne voli,neko ko vas ogovara na sva usta.Šta treba raditi?!Ignorisati,ili im dati jedan ogroman aplauz,zaslužili su ga! 
Prestanite biti nesrećni zbog vašeg izgleda ili tela.Uživajte!Zavolite sebe,smejte se..da,osmeh na lice,čujete?!Prestanite mrzeti sebe,jer ste vi predivni!Ako vas neko ne voli,pustite ga.Nemate vremena svađati se sa budalama,oni su jedna senka u vašem životu.Obratite pažnju na one divne stvari u svetu,obratite pažnju na prijatelje koji vas vole.Razderite se,recite da volite sebe,jer ste posebni.Recite da ste srećni i zadovoljni svojim izgledom,neka čuje ceo svet! ☺ 


48 comments:

  1. PREDIVAN POST! Divno si ovo napisala!Stvarno ja nemam reči! Mnogo mi je drago što si napisala ovaj post!Verujem da će ovaj post mnogima pomoći!Upravu si za sve što si rekla! ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Jooj ovo si tako divno napisala, vidim ovu tvoju sliku sa strane i stvarno si predivna. I slažem se sa svime što si rekla, koristan post♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  3. Post je odlican.Tvoje pisanje je jako zrelo i zelim da ti kazem da ti i jesi prelepa i predivna osoba jer nema osobe koja je ruzna postoje samo lose osobe.Drago mi je sto si ustala za sebe i izgradila svoje samopouzdanje.Ljudi ce uvek pricati iza ledja i to ja najbolje znam ali zbog takvih ljudi ne treba podcenovati sebe.Jako mi je drago sto si napisala ovaj post i sto si podelila svoje iskustvo sa nama. 💗

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Post je preee. Ovaj post je dovukao suze na moje oči, jer sam se čitajući ovaj post setila svih uvreda koje su mi dobacili osobe koje sam najviše verovala. A ja sam se kao luda rasplakala, umesto da ostanem, iskuliram njihove uvrede i nastavim koračati kroz život. Iskreno, kome trebaju takvi ljudi. Imaš samo jedan život i taj život treba iskoristiti pametno, a ne sa osobama koje su ti na milion puta rekli da si ružna. Ako zelis posetiti moj blog, ili procitati moj zadnji post klikni ovde.

    -Šehada xx

    ReplyDelete
  5. Post je fenomenalan. Ja i dalje trpim uvrede, na račun izgleda, na račun svega. U početku me je bilo strah: šta će dugi pomisliti o meni? Šta ako to što misle uopšte nije dobro? I tako u krug. Uvek sam sve trpela, a kada bih došla kući, plakala bih tiho u svojoj sobi. A onda sam shvatila ono što je trebalo da shvatim još kada su počele uvrede: predprošle godine kada sam pošla u 5-i razred. Dođeš u novu okolinu, sa drugim osobama koje prvi put vidiš u životu. Pokušavala sam sve da uradim da me svi zavole, ali umesto toga dobijala sam samo ružne komentare, zezanja na račun izgleda, ili odeće koju sam nosila, i neprestano ogovaranje. Kao što si gore rekla:
    Zavide što nisu JA i zbog toga su ljubomorne. Moram reći da mi je ovaj post ulio duplo više samopouzdanja nego što sam imala ☺.


    https://myworldtinzy.blogspot.rs - Novi post

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vremenom shvatiš da nisu oni bitni,i jednostavno živiš!Kako vreme prolazi naučićeš se boriti i sa lepim rečima,zapamti da ne padaš Ti nisko što ih ignorišeš već oni što tebe vređaju! ♥☺

      Delete
  6. Odličan post! :D

    Uzvrati follow: thepeachesandtea.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Sjajan post! Ovo je tako prelijepo rečeno, cijeli post sam pročitala do kraja i imam samo riječi hvale za sve što si napisala. U par rečenica sam pronašla sebe i sjetila se kako sam i ja mrzila sebe i sve moje mane, ali kako su prolazile godine tako sam postajala sve zrelija i to samopouzdanje je došlo samo od sebe. Imaš jako zrelo razmišljanje i ovaj post je i više nego koristan 😊❤️


    http://blogbysanja.blogspot.hr/2016/08/my-clothing-wishlist.html

    ReplyDelete
  8. Pa ovo je PREDIVNO! Svaka ti čast, naterala si me da pažljivo čitam ne preskačući ni jedno slovce! <3 U potpunosti se slažem sa tobom, zaista je jako bitno da se osećamo lepo u svojoj koži i verujemo u sebe, jer ako želimo da budemo lepi drugima, moramo biti epi i sebi. :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ReplyDelete
  9. Draga Natalija, mene je ovaj post odusevio! Zaisa obozavam i tebe i tvoj blog, ali ovim postom si kupila svu moju paznju jer si dokazala da si zaista veoma zrela i dam imas veoma perfektno i zrelo razmisljanje. Odličan post.

    thestoryofagothic.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ovo je divno! Tinejdzeri ocajnicki trebaju vise ovakvih postova, cisto kako bi shvatili da nisu sami i da nas je dosta kroz to prolazilo. Sto je jos vaznije, trebali bi znati da stvari zbilja BUDU BOLJE, samo treba strpljenja i vremena. Imala sam slicna iskustva kroz osnovnu skolu, prolazila sam kroz bullying i cyberbullying, najvise u periodu 2013. i 2014. godine. Rezultat toga je da i dan danas nemam dovoljno samopouzdanja, ali osjecam da se polako oporavljam. Naucila sam se nositi s nekim situacijama s kojima ranije nisam znala, i tvoj post mi je takodjer pomogao. Zao mi je sto su se tako odnosili prema tebi, sigurna sam da si prelijepa i nemoj nikad da posumnjas u isto :)
    Posjeti moj blog i ako se uclanis, javi kako bi mogla uzvratiti: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jednostavno koliko god vremena prošlo ti ćeš i dalje imati ožiljak i sećanja što se tiče tog perioda,nema veze što si se naučila boriti sa uvredama,uvek ćeš na nešto biti ranjiva.Najbitnije da zavoliš sebe i zagrliš nedostatke i nastaviš svojim putem! ☺ ❤️

      Delete
  11. Bš si lijepo sve objasnila, svaka čast! I super si slike stavila uz objašnjenje :) Učlanila sam se odmah u tvoj blog, pa ako želiš uzvrati :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  12. Bullying je trenutno jedna od glavnih tema u svijetu i puno se djece nažalost bori s time. Stvari kao te mogu uništiti dijete, ali mogu ga i učvrstiti i ojačati u budućnosti. Drago mi je što si odlučila s nama podijeliti svoju priču. Super je post. :)

    sarahmakeupp.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. hello,
    amaizing post and blog my blogger friends...
    ı am following you on gfc...
    if you want follow me back , please visit my blog
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  14. Natalija, prvi put sam na tvom blogu i imam utisak da neću moći ikada da izađem. Jer je ovo savršeno. Očaran sam. Odjednom si me učinila nasmejanim i pozitivnim. Svaka ti čast :)
    Po ovome ti sa potpunom sigurnošću mogu reći da ti jesi predivna osoba, najvažnije je ono iznutra a ne spolja. I nikada ne smeš odustati od sebe i svojih planova, svojih snova. Lepo si to rekla- budale zaslužuju aplauz. Da li je to ono što te čini 'popularnim'? Stvarati kul sliku o sebi vređanjem i nipodaštavanjem drugih? Pa, ako to jesu uslovi, onda sam siguran da ne želim biti popularan u društvu.
    I sam sam često bio u ovakvim situacijama, da sumnjam u svaki svoj pokret, da li normalno hodam po ulici, da li me oni ljudi gledaju ispod oka, itd.
    Ali sada vidim da je to apsolutno besmisleno. Hvala ti stostruko na predivnom osećaju radosti i olakšanja! :) <33

    mravawishes.blogspot.rs

    ReplyDelete
  15. Odličan post, pogledaj moj i pretplati se, uzvraćam . Nova sam na blogu.
    https://enotes10.blogspot.ba

    ReplyDelete
  16. Predivan post, sa mnogo emocija i odličnom pričom.
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se, uzvraćam <3.
    http://lillysecret.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  17. Savrsen post!Prelepo pises,cak si mi i pomogla i motivisala me!
    Uclanila sam se,uzvrati ako zelis!
    jovanaslife.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Odličan post! Imaš vivan smisao za sastavljanje ovakvih blogova! Ako možeš zaprati me, ja sam te zapratila <3
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs

    ReplyDelete
  19. Odličan post, sve si prelepo napisala! Baš imaš talenat za pisanje:)

    Odlican post!

    Pogledajte i moj blog i novi post : http://alexfashionbeauty.blogspot.ba/2016/08/back-to-school-3-outfits-for-first-day.html

    ReplyDelete
  20. Negde sam ovo vec procitala. Tacnije, mislim da si mi ti komentarisala ovu tvoju pricu, na mom postu o samopouzdanju, tako da sam vec upucena u to sta ti se desilo.
    Stvarno mislim da su ljudi, pa samim tim i deca danas jako okrutni. Ali zasto? To jos uvek nije skroz utvrdjeno. Neki to rade jer su eto ljubomorni, a neki su jednostavno pokvareni.
    Ja ne mogu reci da sam ikada imala problem sa samopouzdanjem, ali to mogu zahvaliti samo mojim roditeljima, jer su me oni od malena naucili da 100% verujem u sebe, i da ne slusam sta drugi govore, iako sam naravno i ja imala neke momente, gde su me druga deca prozivala.
    Samo cu ti jos reci, da ti se divim. Ne poznajem puno osoba koje su uspele da se izbore sa samim sobom i da na kraju sve bude dobro. Zelim ti puno srece u zivotu jer stvarno mislim da si divna osoba i to zasluzujes.♥♥♥♥

    Na mom blogu je novi post, o savetima koji ce ti STVARNO pomoci oko ucenja. ☺
    worldarounyo.blogspot.rs

    ReplyDelete
  21. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  22. Draga, zapratila sam te preko GFC #112 i preko Google+
    uzvrati ako zelis xx

    www.bekleveer.com

    ReplyDelete
  23. Predivan post svaka ti čast!Kod mene se desilo nas nešto suprotno,bila sam vickasta pa sam se zatvorila u sebe.I mogu ti reći ovako mi je bolje,pre sam se previše opterecivala tudjim mišljenjem ali sada ne.Ima ljudi koje slušam i cenim,a ostali mogu samo da pričaju ☺❤!Predivan post! ☺ Imaš divan blog,uclanicu ti se ☺!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Svaka čast za ovaj post! Sigurna sam da će mnogima pomoći. Tvoje pisanje je jako zrelo i kvalitetno. :)

    Učlani se na moj blog ako želiš, uzvratiću----> Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  25. Predivan post!

    https://teenorchild.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  26. Ovo je tako savrseo napisano, ne znam ni sta bih rekla. ♥ Zao mi je sto je ta faza kroz koju smo svi prosli kod tebe krenula tako rano, ali drago mi je sto si naravno brzo uspela da je prevazidjes, moram da ti kazem koliko si psihicki jaka osoba, mada to verovatno znas. ♥ Hvala puno na ovom postu kojeg cu procitati svaki put kada budem nesigurna u sebe. ♥
    <3333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com - storytime iz Grcke! ♥

    ReplyDelete
  27. iskreno nema se sta vise dodat. sve si rekla predivan post♥ nemam komentara ♥

    anastazijaiemma.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. i pratim te nadam se da ces uzvratit :)

      Delete
  28. Jakooo zanimljiv post.Savrseno si to napisala :)

    Pratim te, ako mozes uzvrati
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  29. Interesantan post! Pratim te, uzvrati ako mozes :)

    ReplyDelete
  30. Natalija,ovaj post je savrsen!Odusevila si me.Svaka cast!U skorije vreme,bolji post nisam procitala.

    Otvorila sam novi blog i bilo bi mi drago da se ponovo uclanis i pogledas moj novi post o zivotnom vremeplovu.

    Through life by words

    ReplyDelete
  31. Post je extra,bas si umjetnicka dusa,drago mi je što si puna samopouzdanja i što sama sebe volis.Zapratila sam te,nadam se da ćes i ti mene.

    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit
    Instagram: www.instagram.com/milanewoutfit

    ReplyDelete
  32. Divan post. Jako je teško pisati neke osobne stvari o samom sebi. Treba biti dosta hrabar za to. Nažalost, još uvijek se može vidjeti da se prijatelji biraju na osnovu izgleda, finansijske situacije i slično.

    Posjeti i zaprati me na: https://worldofjustanidem.blogspot.ba

    ReplyDelete
  33. Draga Natalija, prije svega moram reći da do sada nisam vidjela originalnije uređen blog, sve je odlično, svaka čast. Čitajući tvoj tekst skoro da sam zaplakala jer imam mnogo iskustva sa bullyingom u školi, meni se slična stvar dešavala u IV osnovne, tada sam bila jako debela, ali sada sam nešto drugo... Feniks. Respect za post, svaka čast još jednom. ♥ Imaš follow. *-*

    aminique.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Jako zreo, poučan i pozitivan post!Mogu samo da ti kažem: Svaka ti čast! Svaka ti čas što si uspela da prevaziđeš ono što te je mučilo i da se izboriš za sebe. Ako ne voliš i ne ceniš sebe, kako da te drugi cene? Kako zračiš- tako privlališ, ali ne spolja nego iznutra! Želim ti svu sreću u životu! ❤

    Mojsvetmb.blogspot.rs

    ReplyDelete
  35. Jako divan post!Svaka čast!

    http://elliesworldoffashion.blogspot.rs/
    Zapratite me, uzvraćam!!!

    ReplyDelete
  36. Jako lep post!Verujem da će ovo mnogima pomoći,uživala sam dok sam čitala tvoju transformaciju što se samopouzdanja tiče <3.Jako lep post!

    ReplyDelete