Blog Archive

Saturday, August 13, 2016

Grčka - Leptokaria |Utisci|


Zdravo svima!
Kada se samo setim da sam jedva čekala školu,nova škola,odeljenje.Ipak sam sada srednja,nije to mala stvar.Dok se sada naježim kada neko spomene da će škola za manje od mesec dana.Vreme je proletelo.Treba mi bar još tri meseca kako bih se odmorila od škole,jer se ne mogu još pošteno naspavati...
U svakom slučaju,danas ću napisati kako sam se provela na moru.Uživajte!




Leptokaria je mesto koje je lično mene oduševilo,i nisam se nadala da ću zavoleti grad.Jer sam većinom bila za ona ''svetska mesta'' gde ima jako puno pozitivnih kritika,a Leptokaria mi nije ništa ozbiljno predstavljala. ''Ne sudi o knjizi po koricama''  ovo je definitivno važilo za mene.




Mesto je živahno,ima puno turista,većinom naših.Imate jako puno kafića,koji su tako predivni i prelepi,da su za tumblr stvoreni.Svi bukvalno pričaju naš jezik,i sporazumete se lagano.Ima jako puno prodavnica,sa različitim stvarima,što je divno!I sami znate da su ljudi dosta prijatni,i kulturni.
Najbitnije da je grad čist,previše čist.


Eh sada,najbitnije more.More je prelepo,toplo,mirno i najbitnije čisto.Tokom proteklih 10 dana bilo je jako sunčano,i vreme je bilo divno!Šestog dana talasi su bili stvarno ogromni,ali je more bilo jako toplo.U većini slučajeva more je tiho i mirno,tako da..to je dodatni plus!




Imate šetalište,zaista je predivno.Leptokaria noću je stvarno prelepa.
Imate park,razne dekoracije po gradu,dosta ljudi!I crkvu koja me je lično oduševila.

To je to.Nadam se da vam se svideo post.
Do sledećeg posta! ☺
instagram: natalijacvejic
ask.fm za savete: http://ask.fm/naatanatalii








25 comments:

  1. Predivne fotke, ja sam oduševljena! Baš mi je drago što si se lepo provela. ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Lovely photos. All of your outfits in these pics are so cute :)

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Predivne slikeee, osusevljena sam! :D Meni je bilo super onaj dan kad su bili talasi, stvarno uzivanje. :) <33

    ReplyDelete
  4. Slike su predivne!!!Ja idem na par dana i do Leptokarije za nedelju dana,tako da si mi sad dodatno podigla ruforiju!Odlican post!!!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ReplyDelete
  5. Predivne fotke, drago mi je što si se lijepo provela☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  6. Fotke su predivne, ali najljepša mi je četvrta! Jako bih željela posjetiti Grčku, nadam se da će se to i ostvariti.
    Sjećam se zadnjeg dana na ljetovanju u Zadru jedne godine, valovi su bili toliko veliki da se do kampa čulo pozitivno vrištanje ljudi s plaže, uživancijaaa! :)♥

    Pink Is My Soul

    ReplyDelete
  7. Odličan post, slitke su najj. Drago mi je što si se tako lepo provela. Ako želiš posetiti moj blogi i pročitati moj zadnji post klikni ovde.

    -Šehada xx

    ReplyDelete
  8. Ovaj post je odlican!
    Zapratila sam te, pogledaj moj blog, pa ako ti se dopadne, zaprati me https://fashionsecretssnts.blogspot.rs/
    Ћаскање је завршено

    ReplyDelete
  9. Nema ništaa lepšeg onda znači, drago mi je da si se divno provela. Ipak, svaki odmor ima svoje značenje. Slike su ti sjajne stvarno, predobre. Najbitnije je da si se ti dobro provela i da si uživala, još malo ti dolazi škola. Ljubim te, post je odličan! ❤

    ReplyDelete
  10. Nema ništaa lepšeg onda znači, drago mi je da si se divno provela. Ipak, svaki odmor ima svoje značenje. Slike su ti sjajne stvarno, predobre. Najbitnije je da si se ti dobro provela i da si uživala, još malo ti dolazi škola. Ljubim te, post je odličan! ❤

    ReplyDelete
  11. Ovaj post je odlican!
    Zapratila sam te, pogledaj moj blog, pa ako ti se dopadne, zaprati me https://fashionsecretssnts.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  12. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog i učlani se ako ti se svidi pa mi napiši komentar da bih ti uzvratila <3


    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  13. Odličan post!Ja sam takođe bila u Leptokariji i zaista je divna.Član sam tvoga bloga. :)♥♥♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    ReplyDelete
  14. Čini se kao zanimljiv grad i ja bih je htjela posjetiti samo zbog preslatkih slika kafića i mora koje si pokazala. I ti si preslatka i super ti je kosa! :D

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  15. Slike su prelepe, kao i ovo mesto :*
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Divan post, prelepe slike, kao i ti. Odlično ti stoji kupaći, oduševljena sam.

    Bilo bi mi drago da odvojite par minuta i posetite moj blog, svaki komentar i čitalac su mi neizmerno važni, jer sam nova, i potrebni su mi stručniji saveti. Hvala unapred. <3 http://firstblogofagothic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  17. Mislim da do sada nisam bila na ovom mestu, ali izgleda tako čarobno. ❤ Fotkice su malo je reći savršene.☺❤ Sad znam gde idem sledeće godine, hah. :D Inače ove godine sam bila u gradu Stavros u Grčkoj, bukvalno deluje kao preslikan, vau. *-*
    <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Slike su stvarno divne! Ja svake godine posecujem Grcku sa roditeljima i uvek je divno! Idem sledece nedelje pa cu ja postaviti ovakav post :)
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  19. Super post!Jako mi se svidja tvoj blog.
    P.S. Uclanio sam se, bilo bi mi drago ako uzvratis.

    dusansdiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Prelijepe slike. Nekako izgleda baš šareno i baš bih htjela posjetiti Grčku jednog dana :)
    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  21. Izgled bloga ti je perfect! ☺ Fotografije su predivne,obozavam Grcku. ♥

    ReplyDelete
  22. Ja volim Grcku mnogo. Prelepe plaze, lepi hoteli, i topla voda.♥♥
    Inace, divne slike.♥

    Na mom blogu je novi post o odrastanju pa pogledaj. ☺
    worldarounyo.blogspot.rs

    ReplyDelete
  23. Fotografije su predivne ♥ volim Grčku jer je na neki način mirna i prirodna :) odličan post ♥

    Zapratila sam te ako želiš uzvrati → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ReplyDelete