Blog Archive

Sunday, June 12, 2016

Moja Matura | Prom night ☺

Zdravo svima ☺

Nije me bilo dugoo,bila je neka duuga pauza između mene i bloga.Odlučila sam da prvi post bude moja matura..ispričaću vam kako sam se provela,obukla,šminka..i još neke sitne detalje. ☺

Maturu sam imala 02.06.2016  četvrtak.
Jedva sam čekala jun samo zbog mature.Dan je odlično počeo,a samim tim ja sam bila jako uzbuđena.

U 2h imala sam zakazanu šminku kod profesionalnog šminkera.Nisam imala tremu,samo sam bila uzbuđena. ☺ STUDIO LEPOTE ''POSH'' mogu vam reći da sam bila preezadovoljna šminkom,i mogu  reći da im  niko nije ravan u gradu  što se tiče frizura i šminke.I da je to najbolji šminker kao i radnice koje tu rade,stvarnoo najbolji u gradu!
Što se tiče frizure imala sam jednostavnu frizuru ali lepu...želela sam lokne jer mi stvarnoo jako dobro stoje a i frizura je jednostavna a lepa na meni.
Haljinu sam kupila u ''A Fashion.'' Haljina je stvarnoo kvalitetna i jako mi lepo stoji.Uska je,i ima zlatan kajšić i na vratu nešto zlatno ||primetili ste haha :D| i imala sam narukvicu.Ništa napadno a jako lepo.



Štikle i torbicu kupila sam u ''Deichman'' i mislim da su najboljii.Ja sam njihov verni kupac haha :D Štikle su zlatne,malo neobične i kupila sam torbicu iste boje.Pun pogodak!


II mogu vam reći da je to najbolje veče,i sjajno sam se provela! ☺
Do sledećeg posta! ☺ ♥

44 comments:

  1. Bila si predivna, zaista! Tvoji nokti mi se posebno dopadaju. :D ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš -> innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahha hvala ti,aa nokti su zaiista divni! :D ♥

      Delete
  2. Bila si prelepa! <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Bila si prelepa! <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Prelijepa si! Mnogo mi se sviđa sveukupni izgled. <3

    ReplyDelete
  5. Prelijepa si!Nokti su odlicni!


    Posjetite moj blog i predplatite se.uzv. funnyandrabbits.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Preslatka si! Cipele , sminka , kosa , haljina sve izgleda super. Samo mi se nokti nisu dopali , ali to je zato sto nisu moj fazon. Inace su jako lepo uradjeni :)) Matura je prosla , sada krecce prijemni ispit. Srecno sutra !
    http://mojnacindaletim.blogspot.rs

    ReplyDelete
  8. Odličan post,jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Prelijepa si,haljina je savršena <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/06/vratila-sam-sepostavljajte-pitanja-za-q.html

    ReplyDelete
  9. Wow, you look so beautiful and I love your dress, it's wonderful! You have a great blog would you like to follow each other?

    ReplyDelete
  10. Haljina ti je bila bas lepa. Savrseno ti stoji, a posebno mi se svdija sto je haljina bas umerena ali opet jako lepa i moderna.☺♥

    Na mom blogu je novi post. Najzad pravim Q&A pa ako mozes postavi mi neka pitanja. ;)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ReplyDelete
  11. Ajme bila si prelijepa *-* odlican post kao i slike ♡
    Hvala na lijepom komentaru na mojem blogu :*

    kreativanblog.blogspot.com - NOVI POST ❤

    ReplyDelete
  12. Ajme bila si prelijepa *-* odlican post kao i slike ♡
    Hvala na lijepom komentaru na mojem blogu :*

    kreativanblog.blogspot.com - NOVI POST ❤

    ReplyDelete
  13. Prelepa si bila na maturi! Savršene slike! <3 <3
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  14. Ajme pa predivna si, stvarno!
    Jako mi se sviđa cjelokupni look.

    Možeš posjetiti moj blog i učlaniti se ako želiš :)
    https://sohappy-sobeautiful.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  15. Mnogo si lepa, predivna haljina, predivna si bila! ♥
    https://marized.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  16. Uvauu, prelepa si, kao i blog. Ako želiš, učlani se na moj blog, jer mi je potrebno za saradnju, ali jako. Pa ako želiš, ili bilo ko <3
    smile132.blogpot.com

    ReplyDelete
  17. Predivan post, zaista sam ocarana :) Bila si preslatka. Drago mi je da si lepo provela svoju maturu. Nokti su savrseni. Imala sam slicnu narukvicu na svojoj maloj maturi, a baletanke i torbicu sam takodje kupila u ,,Deichman'' haha :D

    www.neramisic.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Definitivno si jedna od najlepših devojaka koje sam videla ove godine na maturi.Sviđa mi se tvoja haljina i nisi se preterano sređivala kao neke devojke. :) Bila si predivna ♥

    elyandyou.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. PRESLADAK BLOG *-* I ODLIČNI NOKTIĆI I CIJELI OUTFIT *-*

    Ako hoćeš, učlani se u moj blog i komentiraj novi post --> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ReplyDelete
  20. Prelepa si bila. <3

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Prelijepaa si ♥
    www.classyflare17.blogspot.ba

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete